Registreren bij Small Mart

Waarom registreren?

Registreren wordt gedaan om geplaatsen van bestelling te vergemakkelijken. Daarvoor hebben we uw persoonlijke gegevens nodig, zodat we bijvoorbeeld uw bestelling naar uw huisadres kunnen sturen.

Hoe vaak moet ik me registreren?

U hoeft zich maar een keer te registreren bij Small Mart.

Hoe kan ik me registeren?

Registratie gebeurd bij eerste keer als u besluit om bij ons een of meerder artikelen te gaan kopen, u ontvangt na de registratie een gebruikersnaam en wachtwoord. Om snel en eenvoudig, vervolg aankopen te kunnen plegen.

Waar kan ik mijn gegevens aanpassen?

Als u bent ingelogd bij Small Mart, kunt u in het hoofdmenu een de menuknop "inloggen" zien. Hier kun u de naam, wachtwoord en de NAW gegevens veranderen.

Ik wil me inloggen, waar doe ik dat?

Inloggen kunt u doen tijdens het afronden van een bestelling. In plaats van u NAW gegevens in te vullen, hoeft u nu alleen uw gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen of in het menu `inloggen`.

Waarom verschijnt de mededeling 'Gebruikersnaam of wachtwoord niet correct?

A) Waarschijnlijk heeft u een verkeerd wachtwoord ingevoerd. Probeer het nog eens om in te loggen of neem contact met ons op, over het probleem.
B) Onlangs hebben we ivm privacy te kunnen waarborgen, onze gehele website vernieuwd en hierbij de volledige klanten database gewist. Mocht u dus al geruime tijd niet zijn ingelogd geweest op onze site, dan kunt u ervan uitgaan dat uw gegevens zijn verwijderd en zult u opnieuw zich moeten registreren.

Ik heb de registratie e-mail niet ontvangen. Wat nu?

Vervelend. Het kan twee oorzaken hebben.
Allereerst kan het zo zijn dat er een tikfout zit in het door u opgegeven e-mailadres, waardoor de mail niet aankomt.
Ten tweede zou het kunnen zijn dat onze e-mailserver de mail niet heeft verstuurd door een tijdelijke storing.
En als laatste, zou het kunnen dat uw spam filter te goed staat afgesteld. Waardoor onze email in de spam of junk folder terecht komt.

De oplossing voor eerste twee?
Stuur een e-mail naar onze good klantenservice, waarin u het volgende vermeldt: uw postcode, huisnummer, gebruikersnaam, wachtwoord en het correcte e-mailadres. Wij zorgen ervoor dat de registratie e-mail alsnog z.s.m. naar u wordt verstuurd.